onsdag den 24. juli 2013

 
Gitte Laustsen fra Agedrup ved Odense
 
 
Det var i oktober 1978 jeg så mormon missionærerne i Bullerup.
 
Jeg fortalte min mor, at de der unge missionærer, dem ville jeg gerne tale med. Vi boede i Agedrup på det tidspunkt.
Omkring en uge senere bankede de på døren hjemme ved os. Jeg lukkede op, og de sagde at de gerne ville tale med min mor eller far. Min mor kom til døren og sagde: "Jeg har en datter der gerne vil tale med jer".
 
Jeg inviterede missionærerne indenfor, og de sagde at de havde et budskab om Jesus Kristus, som de ønskede at dele med mig.
Jeg følte en stærk ånd, hver gang de kom for at dele et budskab med mig. Jeg ved at Herren må have forberedt mig, og jeg var klar til at blive døbt.
 
Da missionærerne kom til mine forældres hus første gang, var de ledt af ånden. Vores hus var den sidste på vejen de ville banke på, før de fandt et nyt sted at banke på døre.
 
Jeg følte at Herren fortalte mig, at missionærernes budskaber var sande.
Jeg undersøgte kirken i 3 uger hvorefter jeg blev døbt d. 15. december, 1978.
 
Efter jeg tilsluttede mig kirken, var jeg selv på mission i North Carolina i USA fra 1983 til 85.
Det var det bedste nogensinde.
 
Jeg ved at Gud lever og at evangeliet er sandt. Mormons Bog er Guds ord, og der er en levende profet på jorden idag.
Jeg har altid været glad for mit medlemskab, og glad for at deltage i kirken, og det er jeg taknemlig for.
 
Tak fordi jeg måtte dele min omvendelseshistorie.
 
Gitte bor i Utah USA og er amerikansk gift. Hun hedder nu Parkinson til efternavn.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar